Skåningen

Träning, livet och resor.

svag?

Kategori: vardag

jag har satt upp en egen regel för mig själv.
När min semster var slut så slutade jag dricka alkohol.
Jag tillät mig själv att dricka på en kräftskiva och på krogrundan som är nästa helg den 25e sep.
Men jag sitter här och är sugen på ett glas rödtjut. Har inte alls kännt ngt sug alls efter alkhol sedan jag var på kräftskiva den 7 aug, men nu hade ett glas rött varit gott.
Ska jag svika mig själv?
Får se hur jag gör.
Brudarna kommer hit sen och ska kolla på Idol, sedan har min käre bror tvångs tvinagt oss upp till Stensson där det är trubadur kväll.
Jag får se hur jag gör, blir väl att jag sitter nykter och kollar på folk.

Kommentarer

  • kakan säger:

    ett rött går väl bra? Det är ju supande du undviker :)

    2010-09-17 | 20:00:12
  • Diurhuus säger:

    Skål på dig för katten. De glaset röda gick ju ner o ett till minsann.

    2010-09-18 | 12:15:30
  • Emilia säger:

    Bra att du gick på rödtjutet ;)

    2010-09-18 | 12:22:31

Kommentera inlägget här: