Skåningen

Träning, livet och resor.

slagsmål.

Kategori: vardag

jag kunde inte hålla mig igår så jag festade till det lite. Trevligt var det. Men fy fan vad jag var bakfull när jag vakande i morse. Vad har hänt? jag som aldrig blev bakis förr, imorse kunde jag knappt röra mig.
Har varit iväg med Hanna och Kvant en stund på Nova Lund och gått i affärer, mådde inte helt hundra där heller. Men mår jag okej.
Ikväll är det kalas för Freed som fyller 23 år idag, det verkar som att jag ska festa idag också fast jag är inte så sugen. Först blir det en timmes sömn på soffan. Ska vara där 7, och de är snart.


ser ni mitt sår under ögat?
Jag brottades lite med vakten igår och fick mitt parply där.
Tur det inte träffade i ögat, ska försöka sminka över det ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: