Skåningen

Träning, livet och resor.

skojar dom?

Kategori: vardag

va fan är detta?
Jag kom typ nyss hem efter ännu en monster måndag. DÅ jag först jobbar 8-16, sedan tränar handboll från 17.30 - 19.00 och sedan går in i badet och håller vattengympa mellan 19.30 och 20.30.
Jag längtade efter att få sätta mig till rätta i min mysig soffa och duka upp lite "rester" från gårdagens kvälls mat. Det var plockmat på menyn, typ salami, lite brie ost, vitlköks klyftor och lite annat gott.
Jag lutade mig tillbaka i soffan med datan i knäet för att kolla på Biggest Loser på Tv4 play.
Men de hade dom såklart hoppat idag eftersom Idol är viktigare!
HELL NO!
;)

Nä skämt och sido så gillar jag faktiskit Idol men jag har inte följt det super mycket denna gången eftersom jag aldrig är hemma på kvällarna känns det som. Men men. That´s life.

Kommentarer

  • kw säger:

    den är från IKEA billig :)

    2010-09-27 | 22:30:20

Kommentera inlägget här: