Skåningen

Träning, livet och resor.

mys söndag.

Kategori: vardag

Bibbi och Håkans bröllop igår var super fint.
Mycket god mat och trevligt sällskap, men jag beslöt mig för att dra hemåt lite efter kl 10.
Stack upp till Steffi där folket hade förfest. Hängde med dom ner på stan och mitt i allt fick dom för sig att åka ut till lilla Snogeröd. En by som består av typ 15 hus.
Jag körde dom dit vid halv 2 så stannade vi till halv 4, sedan körde vi tillbaka til Eslöv. Jag dumpade av lite folk, men Steffi, Freed och jag gled upp till min bror som hade efterfest. Så halv 6 imorse, stupade Freed, Steffi och jag i min säng. Rätt så slitna.
Men de va gött att vakna idag utan någon fylleångest eller skallebank.

Det har varit en typisk söndag hemma hos mig, folket är bakis och film rullar på tvn.
Dom andra drig hem vid 5 men Anjé stannade. Så vi lagade spageti och kötfärssås och nu har vi precis ätit hallonpaj med glass. Mys pys.


Handbollsbrudarna på bröllopet igår.
Vi kan faktikst klä upp oss också, inte bara gå i mjukis.

Kommentarer

  • Jeffe säger:

    fin klänning du hade :)

    yees, hon började igen :D

    2010-09-05 | 21:55:50
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • exandet säger:

    Fina brudar

    2010-09-06 | 11:45:11

Kommentera inlägget här: