Skåningen

Träning, livet och resor.

muppetshow.

Kategori: vardag

igår var vi på jägers, jisses.
Det var så sjukt roligt ville aldrig att det skulle ta slut.
Det var Dance session där igår, jäklar vilket tryck det var, massa b-kändisar och grejs.
Cilla muppen var självklart uppe på scen och härjade med Dj Natalie från tv serien Kunarna av Tylösand.
Vi hade en riktigt vra kväll igår, Jägers är tillbaka.
Har inte haft så skoj där någon gång i mitt liv tror jag.


Kungarna av Eslöv.
Det borde bli nästa tv show. vi hade ju rockat.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hej, om jag minns rätt var de du som tog bilder på mig på jägers? Jag dansade gogo. Vore jätte snällt om du ville skicka dom och några "mingelbilder" som jag kan skicka till james som kan lägga upp de på sidan. MVH Sara

    2010-09-20 | 01:30:52
    Bloggadress: http://www.mondoblog.se/Justmesara
  • Sara säger:

    shouldi_care@hotmail.com adda mig på msn och skicka :) eller mail. MVH Sara

    2010-09-21 | 01:18:17
    Bloggadress: http://www.mondoblog.se/Justmesara
  • Joeldinho säger:

    Ja fy fan vilken snurrig kväll :O)

    2010-09-24 | 17:40:23

Kommentera inlägget här: