Skåningen

Träning, livet och resor.

irriterande.

Kategori: vardag

igår kväll när jag skulle betala min räkningar så insåg jag en sak.
Mn faktura hos ComHem såg dyrare ut än vanligt.
Jag kollade igen om den och insåg att under Telefoni står det 133 kr.
Har jag ens en hem telefon? NEJ!
Sen va där en extra summa på halvårsavgift på 180 kr.

Jag har paket pris så jag måste trydligen betala 69 kr för telefoni ändå.
Men jag ringde nyss upp dom och frågade och då sa hantyp bara.
"jaha men då tar jag bort ena summan på 49 kr och den andra på 15 kr."
asså? varför skriver dom ens ut de på fakturan när jag inte behöver betala de?
SÅ JÄVLA FULT gjort!
Det va inte mkt pengar han drog av,men lite billigare, fast de hade inte spela någon roll.
Men bara principen. Så jävla fult av dom.
BLÄÄ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: