Skåningen

Träning, livet och resor.

handla.

Kategori: vardag

Jag va uppe tidigt idag trots att jag är ledig. Va på ett läkarbesök kvart över 8 redan. Så fort jag kom hem så
dök jag ner i sängen med kläderna på. Larmet ringde igen kl 10, för 10.30 skulle jag vara hos Olle, kiropraktern,
Vandrade hemåt därifrån runt 11.00 mötte Dan på stan så vi snackade lite.
Han kom upp en stund senare och drack kaffe. trevligt med lite besök såhär mitt på dagen.
Han gick för en liten stund sedan.
Har precis fått i mig lite lunch och nu kommer jag väl bara sitta i soffan och vänta på att klockan ska närma sig träning.

Borde gå och handla, men är för slö för det...

Imorgon är det dax att färga håret.
Jag vet inte vad jag ska köra. Har ju frågat runder lite och folk säger olika.


Ska jag kanske klippa mig kort på ena sidan?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: