Skåningen

Träning, livet och resor.

Danmark.

Kategori: vardag

kom hem från Danmark idag.
Vi började i Helsinborg igår med laserdome, sumobrottning och figth med kuddar uppe på pilestaer eller vad man ska säga. Sedan bar det av med båten över till Helsingör.
Där hade vi lite grupp arbete och seddan stack vi ner på stan på att käka.
Vi gick på stan och plötsligt sa dom sväng in höger i den gärnden där.
Och ett tu tre såg jag Anexet, ett ute ställe som jag festade på tsm med grabbarna från Helsingör förra sommaren.
Vi åt på stället brevid som var super mysigt.
När vi sen skulle hem igen så träffade jag på Rune som var med på Ios. Sjukt skoj.

Jag gillar verkligen Danmark, skulle kunna bo där.

Kom hem runt halv 6 idag då stack jag direkt bort till Norrevångs gräsplan där Grappa folket hade grillat, så vi lirade lite brändboll. En sju helsikes massa barn var också med så det blev mest brändboll på "skoj".



Bild från Anexet med grabbarna förra sommaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: