Skåningen

Träning, livet och resor.

Danmark nästa.

Kategori: vardag

godmorgon.
Jobbade på badet igår, sen va de träning en stund sedan åkte jag hem till Eslöv för att jobba på Grappa.
Det var inte alls mycket att göra men man blir ändå trött i kropp och själv.

Sitter och äter frulle nu, sen ska jag packa väskan lite tänkte jag.
Vi beger oss till Danmark med laget idag, först ska vi stanna i Helsingborg för att göra något skoj, vi ska ha oöma kläder på oss och ingen vet vad vi ska göra. Hoppas de blir skoj.
Sedan tar vi båten över till Danmark där vi ikväll ska ut och käka middag.
Imorgon har vi 2 träningsmatcher  som väntar.
Bengan och jag snackades nyss i telefon. Hon är vår målvakt.
Jannike som också är målvakt är i Barcelona.
Linda och  Minna som också är målvakter ska inte heller med.
Så Bengan sa "Cilla du får vara beredd på att hoppa in imålet om jag inte pallar, för det sa Niklas".
Haha jag dog av garv, jag sa ju att jag var grym som målvakt, om ni mins mitt inlägg för någon vecka sedan då jag hoppade in på träningen för skoj skull.
Vi får se hur det blir, hoppas Bengan klarar de, så jag slipper skämma ut mig.


Här har ni Bengan in action i Landslaget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: