Skåningen

Träning, livet och resor.

blir dyrt.

Kategori: vardag

har precis ringt ett samtal angående mitt lilla projekt som jag ska fixa och visa er sen.
Det kommer bli rätt så dyrt men jag tror de är bäst så, så får jag det gjort helt och hållet som jag vill också.
Ska ju ändå ha saken så pass länge så jag tror jag kommer göra så här.
Ska åka och fixa med det imorgon på dagen tänkte jag.

Jag ska iväg och fika med Sara om en stund, ska bli trevligt, hon börjar jobba kl 18.00 på Grappa så vi tar en fika innan de, kan jag passa på att äta kvällsmat samtidigt.
Mamma och pappa är i Ungern så det går inte att åka hem dit heller för att få lite gratis mat, abu.

Herrarna i klubben har preimär ikväll mot Eslöv, riktigt derby, jag vet inte om jag ska köra dit eller inte. Tror de kan bli jäkla massa folk där så jag får överväga innan klockan blir 19.00 då de är avkasst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: