Skåningen

Träning, livet och resor.

4 bara.

Kategori: vardag

Kom nyss hem, vi har spelat tränings match mot Team Eslöv som ska vara ett topplag i elitserien i år.
Vi förlorade med 4 bollar och det är fan bra jobbat av oss. Dom hade alla sin spelare med så vi ska vara nöjda som fasiken.
Bra jobb brudar.

Börjar halv 11 imorgon men jag ska bara hos min kiroprakter redan 07.45 INTE OK!!
Det blev så för när vi bokade in tiden förra veckan så skulle jag egentligen börja 08.00 imorgon ( men komma lite senare till jobbet då.) Men eftersom vi har träning imorgon kväll 16.30 så fick jag lov att börja 10.30 - 16.00
Min vanliga tid imorgon skulle annars vara 8-13..
Lite små segt men det är sånt man får leva med.


Fan vad tråkigt inlägg. förlåt. ;)

Kommentarer

  • Jeffe säger:

    psoriasis går inte att bota, men man kan ha bra eller dåliga perioder.. det har uppstått nu för att jag stressar ihjäl mig och jag har fått massa salvor, tabletter och lösningar till hårbotten. om det inte blir bättre snart blir det väl ljusbehandling. jobbigt bara för det kliar som fan och det sprider sig väldigt fort..

    2010-09-10 | 15:25:01
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: