Skåningen

Träning, livet och resor.

woops.

Kategori: vardag

Det ända vännerna har varnat för inför Jennies och mins tripp till Ullared va alla galna tanter med kundvagnarna.
"dom kör över era hälar om ni inte är på er vakt"

Det första jag gör är att mosa Jennies häl. Sorry. haha.
Där var ingen kö alls när vi kom kl 8 imorse, jag förväntade mig en timmes kö in eller något men vi gick bara raka vägen in. Väl inne såg vi nog sjukt förrvirrade ut, Jennie gjorde iaf det när jag kollade på henne så de gjord enog jag också av alla intryck. Var skulle man börja?

Vi gick igenom allt på 2 timmar sen gick vi ut. Gick runt utanför på outlets affärerna och sedan käkade vi lunch.
På väg till bilen så bestämmde vi oss för att leta upp en bil med folk i som såg snälla nog ut att få vår p-plats. Vi stod nämligen super nära ingången.
Vi spande och hade oss, jag ser en gul bil och tänker, " det skulle kunna vara Fannys bil."
Vem fan tror ni inte sitter i bilen om inte Fanny? Jag hoppade ut rakt framför bilen och hon blev rätt så paff, sjukt!
Hon fick självklart vår plats.
Men vad är oddsen lixom?
Super skoj.

Den stora frågan då.. Hur mkt spenderade jag på Ullared?
960 kr! Det ni! Trode jag skulle shopppa loss mer.

Nu ska jag nog nanna en stund i soffan till Lugna Favoriter, är sinnes trött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: