Skåningen

Träning, livet och resor.

wohoo.

Kategori: vardag

idag har jag varit på så himla bra humör.
Fast jag va rätt trött när jag steg upp imorse.
Åkte in till Lund och spännde lite på rälsen och fick nya fina vita gummiband, så nu är man vit i käften igen istället för gul som jag blir av snuset. Men men sånt är livet.
Åkte hem igen och varken tvn eller internet funkade.
Ringde comhem och snackade lite, dom skickade ut en tekniker för det var tydligen fel på fler ställen i Eslöv.
Jag pregade in (läs: stoppade in) en film "Flirting with forty" asså den filmen får mig på så bra humör, den påminer mig om så mycket. Sen att Robert Buckley som spelar huvudrollen är ASGRANN gör ju inget heller.

Kom även att tänka på vad jag har framför mig, en hel del roligt.
Jag HOPPAS verkligen att brudarna kommer ner helgen 6-7 nov så jag får mysa med er.
KOM KOM KOM KOM KOM KOM!!!!!!!!

Snart ska jag bege mig till träningen, kan nog bli en rolig träning, har nämligen en sak att dela ut. Jag och Jennie som har lite bus på G.


Kan inte avslöja vad det innehåller just nu.
Får berätta mer ikväll.

Kommentarer

  • Felixanja säger:

    Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

    2011-03-30 | 17:08:43
    Bloggadress: http://felixanja.blogbow.com

Kommentera inlägget här: