Skåningen

Träning, livet och resor.

underbart väder.

Kategori: vardag

jag hade stället mitt larm på 10.00 idag, men jag vakande till typ halv 10 och kollade på min mobil. 2 missade samtal från Steffi, tänkte precis ringa henne men så ringde det på dörren.
Tänkte att de bar akunde vara hon. Så jag klev ur sängen i min mys pymas och öppnade, och där stod hon.
Hennes plånbok låg tydligen här, visste jag inte ens. Så hon hämtade den och jag var ju redan vaken så det var lika bra att stiga upp. Annars hade jag bara blivit slö.

Sitter här med balkongdörren öppen nu, solen skinner och luften är så himla ren.
Älskar när de är sånt här väder på hösten, det är så friskt ute.

Jag börjar jobba kl 1, tänkte srpinga ner till Apoteket innan jag kör till jobbet. Måste köpa på mig en massa Voltaren för min nacke.
Det var Macke och Henke (våra sjukgymnaster) som de till mig igår.
Ja orkar inte ha ont längre.
Så nu ska de "knarkas"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: