Skåningen

Träning, livet och resor.

oskuld.

Kategori: vardag

imorgon är jag ledig men jag ska gå upp vid 05.00.
Jennie och jag ska för första gången till Ullared imorgon, (eller det är  min andra  gång men jag va så liten när jag va där så jag mins knappt det). Vi ska ta våra Ullared oskulder helt enkelt.
Jag ska upp vid 5 för att göra mackor åt oss, klockan 06.00 ska vi köra, hon från Lund och jag från Eslöv ses möts vi upp på utvalt ställe, därifrån ska vi samåka.
Ska bli en intressant dag får jag ta och säga.
Min kamera kommer hänga med på detta äventyr, sjävklart.
Kan nog bli hur kul som helst.
Prov käkade en liknande macka till kvälls fika som jag ska göra imorgon.

Det blir bagel med Philadelphia, pastrami skinka, rödlök, gruka, tomat, ruccola sallad, salt och peppar. AS GOTT! =)


Ska se färdigt på Robinsson nu, sedan blir det nog sängen rätt så snart.

Kommentarer

  • Diurhuus säger:

    Jag var förbi där idag när jag körde hem från jobbet. Säger bara kaos,, men underhållande sådant.

    2010-10-07 | 22:41:29

Kommentera inlägget här: