Skåningen

Träning, livet och resor.

kommer att dö?

Kategori: vardag

idag kommer jag förmodligen dö på jobbet.
Höörs fotbollslag pojkar 96 ska ha någontyp av träningsdag hos oss idag.
Lillan ( min chef) frågade mig för ett tag sen om jag kunde hålla Wet belt för dom.
Sjävlklart inga problem.
I måndags kallade hon in mig på hennes kontor för att gå igenom deras program.
Hon sa då att dom ska vara 2 grupper, en grupp som börjar köra spinning och en grupp som ska köra på gymmet, sen byter dom.
Efter det ska jag ta över och köra ett pass i vattnet med dom.
Lät ju okej, eller hur?
Tills jag frågade Lillan, "vem ska hålla i spinningen då?"
"det ska du göra hade jag tänkt"
sa hon då.

Så jag ska alltså köra 2 st 25 mins spinnig pass, sedan gå in i bade och köra ett 50 min wet belt.
Sen kl 19.00 så börjar mitt vanliga wet belt pass 50 min.

Kommer jag vara trött sen tror ni?
F Y FAN!! haha, men jag får väl köra lite lugnt om det går och försöka puscha på grabbarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: