Skåningen

Träning, livet och resor.

julafton?

Kategori: vardag

Man skulle nästan kunna tro att det är julafton hemma hos mig idag.
Ligger en del paket på mitt vardagsrumsgolv just nu.

fyra av paketen är till Neo som fyllde 5 år för några dagar sedan.
Dom andra 2 kan jag tyvärr inte avslöja vem som ska få.
hihi.

Jag var nere på stan innan och träffade Iccan, Emil, Neo och Mackan.
Det är inte allt för ofta man träffar dom nuförtiden.
Mackan håller till i Norge och Iccan, Emil och Neo bor i Norrköping.

Ikväll skulle jag egentligen hem till Jannike, målvakt i vårt lag, och ha lite tjejmiddag.
Men jag har beslutat mig för att åka hem till Caster och umgås med just Iccan, Emil, Neo & Mackan.
Det är som sagt var inte varje dag man träffar dom och tjejerna i laget kan jag träffa precis när jag vill.

Så det blir lite mini julafton för Neo hemma hos Caster sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: