Skåningen

Träning, livet och resor.

jordgubbs drink.

Kategori: vardag

Jobbet var lite segt idag men mitt Wet Belt pass i gick kanon, som alltid. 9 pers va där, de är nog rekordpå Wet Belten. kul.
Fick en förfrågan av en av deltagarna om han kunde boka in sina jobb kompisar på ett pass med mig en kväll.
Jag sa att det var okej om chefen godkänner det. Skoj att han vil dra med sig sina jobb kompisar.
Om det blir av så ska jag köra skiten ur dom. ;)
Jag har fått en idé angående detta med vattengympan. Men vi får se hur det slutar.
Hade varit sjukt skoj men de är mycket runt om i min lilla värld som skulle behöva ändras då.
Vi får se.



Har nyss svept en jordgubbs drink (INTE ALKOHOL FÖr SJUTTON)
Nej, utan en Herbalife drink. Mums.
Sen så käkade jag knäckebröd med Johnny´s senap och pastrami skinka. AS gott.
Testa de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: