Skåningen

Träning, livet och resor.

jag dööör.

Kategori: vardag

Precis när jag satt och skrev förra inlägget så ringde Ewe.
Hon sa. "har du skickat in mig till någon tävling som har med Mikael Persbrandt att göra?"
Jag fattade inget och sa "Nej verkligen inte, vadårå?"
Nä för de står en snubbe här på mitt jobb med filmkamera som sa att Cilla från Skåne hade anmält Ewe till en tävling.
haha så sjukt, men jag har inte gjort ett dugg. Så hon skulle be honom dra nu när hon märkte att jag inte fattade något.
Sjukt skumt..!
Haha hon hade kanske varit asgrym i en film med Persbrandt.
Men jag vet faktiskit inte vad det handlar om, har inte anmält henne till någon tävling iaf.

 


Kommentarer

  • Jeffe säger:

    jag vet jag vet vad det är :D

    2010-10-13 | 14:30:31
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • Cheap Jordans säger:

    thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

    2010-12-28 | 04:08:41
    Bloggadress: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här: