Skåningen

Träning, livet och resor.

hjärtat hoppade.

Kategori: vardag

Igår begav vi oss till Önnered i Göteborg för att spela match nr 2 i vår serie.
Vi hade lednig hela matchen och spelade bra handboll, men dom sista 15 minuterna eller va det var så hade vi sån sjuk otur med alla skott, så Önnered kom i kapp.
När tiden står på 59.39 så tar dom time out. Då står det 22-21 till oss.
Spelet startar igen och dom försöker gå på genombrott, dom får en straff dömd med de är egentligen en stymer foul.
Domarna låter tiden rina ut och signalen går.
Jannike går in i buren och så RÄDDAR HON boll jävlen.
AÅ VI VANN =) Fy fan villet slut på matchen.
ALlla sprang in på planen skrikandes, kändes som att vi vunnit vm-guld typ.

När vi kom hem igår kväll gick jag upp till brorsan där mina vänner festade. Jag chillade lite med dom sen drog jag hem vid halv 1.
Vakande precis så trött va jag.
Funderar på att gå ner til Coop och köpa mig en riktigt stor och god söndags frukost/lunch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: