Skåningen

Träning, livet och resor.

Hemma igen.

Kategori: vardag

Timmarna på jobbet idag var sjukt lååååånga.
Herregud så tråkigt det var, tur att jag hade mitt wet belt pass mellan 19.00-20.00, det dödade iaf den sista timmen.

Blir lite softisch i soffan nu innan sängen kallas.
Det är "fredag" för mig imorgon kan man säga, eftersom är sen är ledig fredag, lördag och söndag.
Nice.

Pappa rindge mig innan och sa, "jag ska till Tysklan imorgon vill du ha något?"
Ehh ja tack.
Jag beställe hem lite röd vin, öl och en Baileys.
Jag dricker ju inte så mycket alkohol nu för tiden, eller jag försöker att låta bli helt och hållet. Men som ni vet så festade jag i lördags så lite då och då tillåter jag mig själv att festa.
Så då är det lika bra att ha ett lager hemma ifall jag blir sugen på fest.



Bild från Krogrundan 25 sep, 2010.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: