Skåningen

Träning, livet och resor.

försöker.

Kategori: vardag

usch och fy vad jag hatar att äta frukost.
Men jag måste trycka i mig eftersom det är match idag.
Jag hoppas vi ger allt och vinner, kom igen nu för fan!!!
14.00 i Höör.


Super mys igår, Neo verkar ändå bli lite glad av paketen. Jag gömde dom hemma hos Caster så fick han let aupp det sen.
Det var en pysselbok, en målarbok med  tema rymden, ett paket tuschpennor och ett paket me dstämpel pennor.
Där var ju 6 paket på bilden.
Iccan fick det 5e för hon fyller år idag, en vit ljuslykta.
Det 6e kommer jag ge bort idag....


GRATTIS HJÄRTAT!

Kommentarer

  • Iccan säger:

    ser att du tagit den snyggaste bilden du hade på mig ;) puss

    2010-10-18 | 14:43:45
  • Iccan igen säger:

    Bilden är från den kvällen jag och emil träffades visste du det?

    2010-10-18 | 14:44:45

Kommentera inlägget här: