Skåningen

Träning, livet och resor.

förändirng?

Kategori: vardag

dom som känner mig vet att jag är en rätt så rastlös själ, som just nu. Sitter och degar i soffan. Har inget att göra. Ett gammal avsnitt av Top Model går på tv 3 som jag kollar lite på.
Dom hade sin make over day där, jag blir så sugen på en förändring varje gång jag se att någon får en make over.

Min utväxt i mitt blonda hår är för tillfället svart, kanske inte värdlens största utväxt. men eftersom mitt hår är så pass ljust nu så syns mitt mörka hår extra tydligt.
Egentligen vill jag bara boka in en tid och bli brunett.
Men de är ju synd att jag alltid ångrar mig när jag blir brunett.

WHAT TO DO?

Kommentarer

  • kw säger:

    Kör på brunt då!! Låt det va så ett tag tills du tröttnar ;)

    2010-10-22 | 16:45:35

Kommentera inlägget här: