Skåningen

Träning, livet och resor.

äppelpaj och film

Kategori: vardag

jag var hemma hos mamma och pappa innan och käkade. Farmor var också där.
Fick super god mat och till efterrät blev det mammas äppelpaj med vanlijsås.
Fick med mig lite hem som jag tror att jag ska trycka i mig snart.
P.S I Love You går på tv 4 nu kl 21.00. Blir väl att jag kollar på den, eller så sätter jag in min egna film så slipper jag reklam avbrotten. Får se hur jag gör. Kanske smidigare att se dne på dvd?
Blir nog så.

Match borta mot Partille imorgon, jag hoppas vi vinner.
Håll tummarna vet jag.




Kommentarer

  • jasmine säger:

    fast på något sätt är det mysigt med reklamavbrotten. Fast bara ibland och inte som på vanliga serier då de e reklam var 5 minut! :D

    2010-10-12 | 17:59:02
    Bloggadress: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: