Skåningen

Träning, livet och resor.

1 p.

Kategori: vardag

med 29 sekunder kvar på matchen igår låg vi under med 2 bollar. På något jävla vänster lyckades vi sno bollenoch göra ett mål. Och med 4 sekudne kvar har vi bollen igen och får en straff. Tiden går ut och Nina sätter straffen. Så jävla sjukt.
Kan de ens hända i handbollens värld? JA tydligen, vi lyckades. Sjukt, så 1 poäng blev det.

Ledig imorgon, men jag får ändå gå upp i tid, sla befinna mig hos tandläkaren haöv 10 i Lund imorgon.
Alltid lika spännande att gå dit, det kan fan inte vara långt kvar på min tid med räls nu tycker jag.
Tänderna är för fan spik raka.

Tror inte att någon förstpr hur mycket jag längtar tills den dagen dom tar av skiten. Jag kommernig fälla en tår av lycka när den dagen kommer.
Jag HOPPAS att den åker av innan jul, men jag ska nog inte hoppas på för mycket för då blir jag bara besviken.



Jag har nog aldrig varit så nöjd med en "handbolls bild" som jag är med årets.
Sjukt nöjd, DET är inte ofta jag säger så om mig själv på bild.
SJUKT NÖJD ;) haha

Kommentarer

  • Jeffe säger:

    Du har fan rätt att vara nöjd med bilden för du blev sjukt snygg på den! ;) Och snart blir du ännu finare med ett rakt leende, jag vet hur det känns :D

    2010-10-11 | 22:33:36
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • Ylva säger:

    Fin! :D

    2010-10-11 | 22:34:39
    Bloggadress: http://källstedt.se/blog/
  • Anonym säger:

    det ska du vara syrran, bilden blev as fin på dig!! =) ios nästa år alee aleeee!! ses snart tjohej hjärta

    2010-10-12 | 00:29:02
  • Jeffe säger:

    Sjukt bra bild ju :D Jag mår toppen. Du med hoppas jag ;) Ska försöka komma till dig den 6-7 nov :D

    2010-10-12 | 14:13:34
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: