Skåningen

Träning, livet och resor.

ska jag?

Kategori: vardag

Det gick super bra på Grappa idag, trots att det var super längesedan jag jobbade lunch, men allt sitter på något vis i ryggraden känns det som.
Efter träningen åkte jag hem till Hanna som lämnar Skåne på torsda för att åka upp till Lindvallen(?) för att säsonga 5 månader. Mysigt var det, fick mat och så. Trevligt som bara den.
Känns skumt att hon inte ska vara i Eslöv på 5 månader, men tiden kommer gå sjukt fort, sen är hon hemma igen .=)


Funderar på om jag ska gå upp 07.15 imorgon för att se på årets julklaender, super mysigt ju.
Då kommer jag upp i tid, jag känner jag måste julpynta lägenheten, har inte fått upp en ända julsak.
Så det kanske får bli så?
Tåls att tänka på en stund till iallafall..






Så här ser typ mitt julpynt ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: