Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukt svettig.

Kategori: vardag

fy fan vad jag körde hårt på dagens vattengympa pass, jag har nog aldrig och då menar jag ALDRIG varit så svettig som jag var efter dagens pass.
Det bara rann och droppade av mig.
Till och med André reagerade när han kom in och hjälpte mig plocka undan. han sa" fy fan vad du är svettig!!"
Skönt som fan och mina kudner körde järnet idag.
Riktigt skoj var de.
När jag säger vattengympa tror nog folk att det är för ett gäng penionärer men de är det verkligen inte, det är ett sjukt tufft pass som jag kör så ni borde testa att gå.
Man blir totalt slut om man verkligen jobbar som man ska.

Nu ska jag faktiskit äta lite nudlar, det var galet längesedan jag gjorde det.
Sen blir det sängen, försov mig imorse vaknade och kollade på klockan, 07.54. Woops jag börjde 8.00 och det är 2,5 mil till jobbet. Men de var lugnt händer aldrig annars och så jobbade jag bara över en halvtimme..



PUSSSSSSSSSSS på er.. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: