Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukaste ever.

Kategori: vardag

fy fan jag dog typ precis.
På dagens träning hade jag ont på framsidan av mitt västra lår.
Troligen en lättare sträckning, kändes även bak lite mot rumpan.

Nyss..... låg jag i soffan och skulle resa mig, det GICK INTE!
Asså de var precis som att någon satt en kniv i rumpan varje gång jag föröskte röra mig.
Det tog mig typ 10 min att gå ut från vardagsrummet till köket, ehm... cirka 4 meter.
Vilken smärta.
Ringde mamma såklart, hon sa "du skräms när du ringer såhär dag"
jag svarade "ja men jag kunde för fasiken inte röra mig"
Fick en rejäl flashback av när jag va liten och fick höftledsinflamation, mina ben slutade fundgera och jag kröp fram.
Typ så kändes det nyss också.
Tog en Ipren, hoppas de går över.

NU blir det TE och Cougar Town..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: