Skåningen

Träning, livet och resor.

sjuk?

Kategori: vardag

Fan idag vaknade jag med halsont och lite feber. Inget skoj alls.
De är väl typ på samma nivå nu som det var när jag vakande.
Jag hoppas bara inte att det bryter ut ännu mer, jag avstod träningen idag igen.
Fett tråkigt, känner mig som en sann myglare men de är jag verkligen inte längre...
Lovar.
Förra veckan spökade en streckning i låret och nu sjukdom. ORKA? NEJ!!
Hoppas att jag kan hänga med till Stockholm på söndag och lira för de är mot Tumba och det blir en liten seriefinal mot dom.
Vi ligger på samma målskillnad fast dom har 15 p och vi 12 p.
Hade varit så gott med vinst mot dom och det hade varit ännu bättre om jag kan lira.


Nä fy fan nu nös jag något så fruktansvärt att det gjorde ont i hela kroppen.
Nu blir det en kopp te.



Petter, I think i fucking love you ..

Kommentarer

  • KW säger:

    petter har varit min sedan 1999!

    2010-11-25 | 20:17:17

Kommentera inlägget här: