Skåningen

Träning, livet och resor.

ni har gett mig energi.

Kategori: vardag

Jag har varit full av energi idag och jag VET att det har med helgens besök i Norrköping att göra, jag mår så bra när jag varit där.
På dagens handbollsträning så spelade vi först 2x20 min sedan 15 minuter till.
Så dagens träning gick ut på att spela match. Jävligt jobbigt men min energi var på topp, fast jag typ inte kunde fånga en boll jävel idag så mådde jag ändå toppen.
Efter handbollspasset gick jag in och körde 45 mins hård vattengympa och min energi var fortfarandepå topp då.
 I LIKE IT!


Imorgon är både Nina och jag ledig från jobbet så vi ska bege oss till Malmö för att besöka det nyöppnade varuhuset.
XXXLutz heter det och är Österrikiskt möbelvaruhus.
Ska bli väldigt spännande att beösk, kanske får lite idéer till lägenheten..






Kommentarer


Kommentera inlägget här: