Skåningen

Träning, livet och resor.

myser.

Kategori: vardag

Har tändt en massa ljus i vardagsrummet, finns inget mysigare. Druckit en kopp kärleks te och ätit en god macka.
Jag har Desperate Housewives på i bakgrunden nu men jag har aldrig följt den serien, har lixom aldrig kommit in i serien helt enkelt.
Jag väntar med gläjde tills klockan blir 21.55 för då är de äntligen dags för veckans avsnitt av Cougar Town. LOVE IT! ♥

Imoron är de klass handboll i Höör och klubben vill att vi som kan ska delta lite så att barnen får hänga med oss, vi är ju lite förebilder för dom när man spelar i A-laget.
Så var det ju för en själv också som liten, man diggade ju alla spelare i a-laget i klubben.
Deras klass handboll börjar kl 9 imorgon och slutar 13. Men jag kommer nog inte dyka upp förrän halv 12 eller något sånt, jag börjar jobba kl 13.00 och slutar sedan 20.30. Och jag tänker inte spendera hela min dag i hallen/jobbet.
Men jag kommer självklart visa mig där en liten stund iallafall.




Kommentarer

  • Johnnyeli säger:

    How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

    2011-02-10 | 13:33:24
    Bloggadress: http://johnnyeli.bloglyric.com

Kommentera inlägget här: