Skåningen

Träning, livet och resor.

mums..

Kategori: vardag

Jag var nog sämst på träningen idag tror jag.
Hade ont i hela jävla kroppen, hade ingen energi och jag verkligen hatade handboll för stunden där jag sprang.
Harris märkte nog att jag inte var på så bra humör, så när de var 20 min kvar så sa han att jag kunde gå av träningen om jag ville.
TACK!
Jag uppskattar sånt, en tränare som ser när man har en piss dag och faktiskit tillåter en att ha de.
Sjukt uppskattat, jag hade ändå bara fortsatt att springa runt och gnällt om jag hade fortsatt träningen.

När jag kom hem var jag lite hungrig, så jag skalade några morötteroch skivade upp dom, stekte de i smör med en hel del pressade vitlök, svart peppar, salt och lite stark ungersk papprika  krydda.
Fattar ni hur gott det blev? Jag tog ett knäckebröd till.
Asså det var sjukligt gott.
Tips om ni inte pallar laga så mycket mat.
MUMS!

Längtar till dagens avsnitt av Cougar Town, det slutade så bra sist att det bara måste vara ett sjukt bra avsnitt idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: