Skåningen

Träning, livet och resor.

kvälls rutin?

Kategori: vardag

Jag är typ beroende av mitt Lusse te, det är så satans gott.
Igår när jag var ledig drack jag nog 5 koppar, nu har  jag precis gjort mig en kopp Lusse te och käkar Lussegifflar till.
Mums.

Jag kan inte fatta att jag ska hem, som brudarna säger, på fredag.
Hem till älskade Norrköping och pussa på alla mina små älsklingar.
Det får nog ändå bli en hyffsat "lugn" lördags kväll för mig eftersom mitt tåg går hem 09.00 på söndag morgon.
Jag vill INTE vara bakis på tåget hem, har märkt att min kropp in vill ha sprit i sig längre, men va fan, lite får den tåla, speciellt nu när jag ska hem till Norrpan.

Min mamma är världens bästa mamma.
Jag var inom hemma hos mamma och pappa nu efter jobbet och skulle hämta en väska som jag kan ha i helgen.
Hon gav mig en resepeng. Sött!
Med andra ord bidrog hon till in lördagens fylla ;)
Haha men så sött, man är lixom 24 år gammal och får fortafrande resepeng.
JAG ÄLSKAR DET!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    9.00 haha du kommer fortfarande vara full

    2010-11-03 | 21:54:24
  • Mh säger:

    fortfarande dyngrak kl 9.00 är vad vi satsar på ;)

    2010-11-03 | 22:08:30
  • Anonym säger:

    komentaren var ifrån TW, tw, tw tw

    2010-11-06 | 02:23:44

Kommentera inlägget här: