Skåningen

Träning, livet och resor.

kom knappt.

Kategori: vardag

 Jag brukar ligga i sängen så här dags men jag såg att Tv4 sport ska visa en hel del om handboll så det måste jag ju bara se.

Jag kom knappt in i min bil efter jobbet nu i kväll, helt sjukt! Men som tur var hade Anki lås spray och tändare på sig så hon fick hjälpa mig, men de var knappt. Fick smått panik.
Jag hade väl fått ringa någon i laget annars och fått sova där i natt.
Men nu har jag varit hemma hos mamma och pappa och fått med mig lås spray som jag lagt i min jacka, har även lagt ner en tändare.
Så nu jävlar ska jag väl klarar mig??

Det sjukaste är att när Jennie och jag var på Ullared för ett tag sen så köpte jag lås spray men jag kan verkligen inte hitta de nu. Jag har vändt upp och ner på hela lägenheten känns det som men jag hittar verkligen inte de.
Så sjukt att man man bli av med något i sin egna lägenhet?
Blir tokig, jag som alltid har sådan koll på allt.
Har för mig att jag la ner sprayet i min träningsväska förra veckan men efter att ha vänt ut och in på väskan så blev jag verkligen sur på mig själv.


nä nu sporten sen sängen. GODNATT!


GE MIG SOMMAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: