Skåningen

Träning, livet och resor.

jag har ont.

Kategori: vardag

Jag har ont i hela min kropp idag, blää.
Kan de kanske bero på att jag har börjat köra med riktiga vikter på land när mina kunder är i vattnet på mina pass. Tror det är den största boven i min kropps smärta idag iaf.
Men på ett sätt är det en skön smärta också.

Kl 13.00 idag ska jag till min kiroprakter och knäcka ryggen lite, han ska dock inte få knäcka min nacke idag, det har Markus (sjukgymnasten) sagt till mig att han inte ska.
Jag har ju haft problem med min nacke väldigt länge, typ haft ont nästan varje dag. Men som tur är så sitter det bara muskulärt och inte i koterna eller skelettet.
Markus sa till mig förra veckan att jag skulle få en nackkrage att träna med.
Jag gick med på det för jag trodde att det skulle vara en nätt liten krage, men jag fick den igår och det är en helt vanlig nackkrage som man har när man har nackspärr.
Den sprang jag runt med på träningen igår, kändes skumt.
Ska försöka ta en bild på den ikväll så ni får se hur löjligt det ser ut.


typ en sån här...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: