Skåningen

Träning, livet och resor.

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Kategori: vardag

För vi är så jävla bra... Fy fan tjejer.
Vann mot Tumba igår, helt jävla underbart!!!!!
Vi är ju bäst..

Resan hem från Sthlm igår var ju rena katastrofen.
Vi skulle varit hemma i Skåne och hoppat av i Hässleholm 22.00, men vi kom fram 01.00. Jag var hemma i min lägenhet 02.00 inatt! SINNES!!
Vi lever för fan år 2010, hur kan dom inte fixa bättre med tågen när det kommer snö? Vad är problemet licxom?
Kan ingen smart jävel uppfinna något som gör att tågen går normalt fast det är snö kaos?
Det var en jävla tur att vi vann för annnars hade nog resan varit sjukt dryg.
Så det blev 5 timmars sömn för mig inatt, lite segt..

Jag är "ledig" imogon fårn jobbet, men jag jobba på Grappa iställlet, det var ett tag sen, men de sitter fint med lite extra lön nu i jule tiderna, har 3 till pass nu i december, så det blir lite extra pengar. KANON!


"Åtta raka utan förlust talar i alla fall för att H65 kommer att nosa på elitserien långt in på vårkanten.
Jasmina Djapanovic var sin vana trogen målbäst med åtta, men bäst på plan var ändå Cecilia Dobak Ocsko från sin linjeposition."
urdrag fårn www.skd.se

Kommentarer

  • Jeffe säger:

    vill så gärna se dig spela!! du verkar ju ha blivit GRYM! ;)

    2010-11-30 | 15:39:41
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • ewe säger:

    faaaan vad kuuuuul :D

    2010-12-02 | 14:44:20

Kommentera inlägget här: