Skåningen

Träning, livet och resor.

herreguud..

Kategori: vardag

Jag kollade nyss på SVT plays hemsida, kom in på programmet Ung & bortskämd.
Vilket skämt, eller inte programmet men dom som medverkade. Pinsamt!
Hur kan deras föräldrar ens ha tillåtit dom bli så från början?
Jag kan också vara rätt brotskämd med hjälp från mina föräldrar, men jag är inte ens i närheten av dom.
Gå in och kolla på det om ni missat det.


Nina och jag var ju på äventyr idag, först blev det XXXLutz, helt okej ställe, mycket finna saker men en del saker var löjligt dyra.
Så vi drog vidare till IKEA, sedan blev det ILVA och till slut Bauhus.
Trevligt som bara den, sen drog vi hem till Micha och Nina i Höör där Micha bjöd på mat.
Mumsigt värre var det men jag blev så jävla mätt så jag trodde att jag skulle spy på träningen. Fy fan så illa jag mådde, haha. Men maten var super god. =)


Nu sitter jag och väntar på dagens avsnitt av Cougar Town.


ÖGONGODIS...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: