Skåningen

Träning, livet och resor.

beger mig.

Kategori: vardag

Om en liten stund ta tag i att packa ihopa mina saker, det blir att jag följer med till El Stockholmo imorgon och lirar så mycket jag kan.
Får se till att packa ner näsdukar & nässpray.
Pappa var orolig för mig att jag skulle ut och köra i detta vädret. Men så jävla farligt kan de väl ändå inte vara?
Han sa " ta på dig mycket kläder ifall du skulle fastna i snön" Tack för den farsan.

Jag har glömt att berätta om igår...
Vi, tjejerna, samlade hemma hos Hanna för att se på Idol, sen runt halv 1 körde vi ner på stan, Anjé och jag följde med dom upp på Stensson en liten stund för att kolla läget bara.
När jag kom hem lite över 1 och gick in på toan så insåg jag att min plattång var på, och varit det sedan halv 8 på kvällen. Fatta ångesten som gick genom min kropp.
Den var sjukt jävla varm och luktade lite, men tur att jag har kakel på toan och ingen våt tapet.
Puuh, fy fan det hade kunnat gå illa.

Nä nu ska jag packa.
Heja nu på oss imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: