Skåningen

Träning, livet och resor.

ännu en goo vinst.

Kategori: vardag

Sorry att jag inte har skrivit på några dagar, men jag har inte haft tid.
I torsdags efter träningen så hade Bengan, Vera, Jennie och jag ett bord bokat på Grapppa, så vi satt där och njöt av god mat och trevligt sällskap.
I fredags jobbade jag först 8-13 sedan gick vår buss kl 13 till Esklistuna.
Bussresan tog 7 timmar, fy fan vad tråkigt om jag får lov att säga så.

Det sjukaste var ju ändå att de var snö uppåtlandet, vi har ju inget alls här, så de blev lite snöbollskrig med laget. Aldrig fel.
Matchen spelades igår kl 13.00 mot Guif. Dom är ett bra lag, vi hade samma poäng innan matchen men eftersom vi VANN med 28-21 så gick vi om dom.
Nu har vi verkligen börjat spela handboll som vi kan och SKA göra, det är så skönt att spela nu.
Riktigt roligt när de går så bra.
Vi har börjat vår vandring uppåt i tabellen..
Ligger nu på en delad andre plats.


Nu ska jag snart käka hemma lagade scones som är i ugnen nu det får bli en kopp te till också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: