Skåningen

Träning, livet och resor.

äcklet är här..!

Kategori: vardag

Fy fan jag vakande kl 10 och tyckte att det var VÄLDIGT ljust i mitt sovrum.
Jag har vita persienner men de var ändå ovanligt ljust.
Min första tanke var... "oh no nu är det snö ute..!"
Och självklart så var det så.
Jävla äckel snö, gillart inte alls.
Alltså de är verkligen inte mycket snö som ligger här nu, men det behöver inte komma så mycket mer.
Jag bor i Skåne för att helst slippa snön ;)


Det är väl dax för mig att börja klä på mig snart, måste ju vara med lite i hallen på klass handbollen innan jag börjar jobba.
............


Fan vad jag önskar att jag bodde i Australien just nu, såg nyss en kompis bilder därifrån.
SOMMAR OCH SOL!
Jag ska fan flytta dit en vacker dag.

Kommentarer

  • mh säger:

    prata inte om snö.. det har snöat konstant i 4 dagar, är tjock is på gatan och apkallt. abuuuu!

    2010-11-24 | 14:10:57
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/
  • Jeffe säger:

    vet inte när matcherna är än men vi kan ju prata mer om det senare :) puss

    2010-11-24 | 14:45:02
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • ugg boots capstone säger:

    Fint kort hade ni också gjort till Far.Då blev han väl glad.

    Längtar efter er men Kram så länge. det har snöat konstant i 4 dagar, är tjock is på gatan och apkallt. abuuuu!

  • world of warcraft gold on sale säger:

    thanks a lot!

    2010-11-25 | 07:30:08
    Bloggadress: http://www.accountsbay.com/

Kommentera inlägget här: