Skåningen

Träning, livet och resor.

dålig uppdate.

Kategori: vardag

fasiken vad jag har blivit dålig på att blogga... soorryy.

Igår var jag i Malmö hos en bett fysilog eller vad det heter, hamande hos en student som var sjukt seg, blev så j*vla irriterad på honom för att han var så seg.
Men men jag fick en klämma i TRÄ!! HALLÅÅ det är 2010 kan man inte uppfinna ngt mer modernare och fräschare än en träklämma som jag ska ha i käften? det ser ut som en tvättklämma fast MYCKET större. Igår morse kunde jag få in 2 fingrar på tvärren i munnen, nu får jag in 3! WAWAWIWOO! Framsteg mina vänner, sjukt skönt. Idag testade jag att äta en banan OCH det gick!! Så jävla underbaart..

Imorgon ska jag in till Lund och spänna rälsen, vill bli av med den NU men jag får vänta tålmodigt tills tänderna är PERFEKTA! =)

Kommentarer

  • Minna säger:

    Sa ju att du skulle få en såndan fin klämma ju ;-)

    2010-05-14 | 15:27:44

Kommentera inlägget här: