Skåningen

Träning, livet och resor.

resa bokad!!

Kategori: vardag

idag gjorde jag en impuls grej!
Jag bokade resa till serbien/montenegro 5 juli- 20 juli. ska bli sjukt najs,
Nina och hennes man Micha i laget är ju därifrån och kommer spendera sommaren där, idag på jobbet pratade vi om det och jag blev sjukt sugen. Så nu har jag bokat biljetter.
Ska bli väldigt intresant att komma till ett land jag aldrig varit i.
Dajana (spelar också i mitt lag) och hennes kille Johan ska också ner samma tid, så vi kan ju umgås.
André på jobbet verkade också han lite sugen men jag tror att han kommer banga.
Sen så ska även en som heter Björn ner samma tid.
Så detta kan nog bli en sjukt härlig och rolig resa.






Kommentarer

  • sej säger:

    fan va kul, jag kommer där ifrån, ska också dit i sommar :) !! (ps heter bara montenegro nuförtiden hehe)

    2010-05-30 | 22:46:50

Kommentera inlägget här: