Skåningen

Träning, livet och resor.

otippad utgång!

Kategori: vardag

igår kväll fick jag köra fort som bara den ( fast jag körde lagligt) hem från träningen.
Gänget och Dempan skulle käka på Grappa så jag hann bara hem om fixa mig lite snabbt innan jag drog ner till dom andra som redan satt på Grappa.
Jag fick frågan om jag ville följa med in till Herkules i Lund, men sa "Nej, jag börjar ju jobba 8.00 imorgon!"
Men tillslut fick jag för mig att hänga med. MAN LEVER JU BARA EN GÅNG! =)
Vi hade sjukt skoj, kom hem halv 3 i morse gick upp halv 7, gillart.

Jag har nyss beställt en fotobok från Fuji direkt med 119 bilder, bara från Ios i sommras. Den kommer bli sååååå fin och jag längtar sjukt mycket tills den kommer. Om den bli bra så ska jag lätt beställa fler fotoböcker, jag har så grymt mycket bilder på datan som jag gärna vill framkalla.

Ska hem till mamma och pappa om en stund och äta smörgåstårta! FETT GOTT!!



SAKNAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: