Skåningen

Träning, livet och resor.

nattgäst

Kategori: vardag

jag hade natt besök i natt av KAKAN =)
Igår efter att jag jobbat på Grappa så kom Kvant, Sanna, Freed och Karin hem till mig.
Karin hade mig sig en rätt så stor väska och jag frågade henne varför. Svaret blev" ah jag skulle gentligen ha tränat innan" eller vad hon nu sa.
Men ju mer klockan blev så frågade jag Karin, "vill du sova här eller?" Och hon sa ja.
Tror ni inte den jäklen hade med sig tandborste, tvättkräm och dyl. hon hade tänkt våldgästa mig ALLTSÅ! FYYY! ;)
Ingen fara hon får gärna sova hos mig, men lite busigt av henne. haha.
Hon stack vid lite över nio för hennes praktik börjar nu halv 11 i Malmö. Jag har käkat frulle och kollar på tv.
Väntar på att klockan ska bli halv 1 för då är det dax att bege mig mot Höör för att spela match.




RED HEAD!

Kommentarer

  • KW säger:

    jag hade träningskläder också i väskan!!!! Och eftersom jag ändå skulle träna så la jag i pyjamasbyxorna ;)

    2010-03-13 | 11:53:59

Kommentera inlägget här: