Skåningen

Träning, livet och resor.

måndag!

Kategori: vardag

jaha måndag idag igen, i morse var jag hos tandläkaren i Lund 07.45, de ni! Uppe med tuppen!
Jag ska typ ha möget i ett år till, segt, men va fan, det kommer bli fint, jag ska även få åka till Malmö för att besöka bett fysiologen eller vad det hette. Jag kan öppna min mun 25 mm och har jätte svårt att äta visa saker, och när jag gäspar och gör sit ups så gör det jätte ont i käken då med. Skumt! Hat haft detta problemet sedan nov-dec och sist jag var i Lund så tandsköterskan att min "smärta" berodde på inre stress! IN MY AS!!
Så nu får jag en remis till Malmö och får hoppas på att dom kan lösa mitt problem.

Efter träningen idag följde jag med Måns hem för att hjälpa honom att städa upp sedan förfesten i lördags. Det tog typ max en kvart att städa, jag sorterade alla flaskor/burkar i påsar, diskade glasen och dammsugade.
Sen fick jag betalt i x-antal guldmynt ;) Snacka om att den där Måns är lat! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: