Skåningen

Träning, livet och resor.

kli i skrevet?

Kategori: vardag

det är en sak som jag har tänkt på länge och fortfarande tänker på nästan dagligen.
Varför är det "okej" för killar att klia sig i skrevet, att ha händerna innanför byxorna och klia och ha sig?
Hur fan hade inte alla människor reagerat om en tjej hade stoppat ner händerna i byxorna för att klia sig?
Jag ser detta dagligen i princip, och jag tycker att det är så ofräscht! Varför måste NI (alla killar) klia er eller vad f*n det är ni gör nere i byxorna mitt framför alla?
Gå in på toan om ni nu måste pila er på era kära ägodelar?

Jag skulle egentligen bara vilja testat att klia mig själv mellan benen någon dag för att se hur folk reagerar!? (inte för att jag tänker göra de!)
Men de värsta är nog att när man väl sett någon kille med händerna innanför byxorna och sedan inser att dom är på väg att typ klappa om en eller bara ta på en, får ju mig att vilja spy!!


VAD TYCKER NI som läser?

Kommentarer

  • kw säger:

    de måste tydligen rätta till paketet för de ligger snett...

    2010-03-25 | 23:53:28
  • Fidde säger:

    underbart inlägg Cilla, håller med dig till fullo!

    2010-04-11 | 12:51:14
  • Anonym säger:

    vet att du gillar de :)

    2010-04-11 | 21:26:19

Kommentera inlägget här: