Skåningen

Träning, livet och resor.

riktigt magvärk.

Kategori: vardag

dom senaste dagarna har jag haft sjukt ont i magen och jag har självklart trott att de berott på att jag ätit för mycket produkter som innehållit mjölk.
Idag kom Henke till träningen, vår sjukgymnast, så frågade han hur det var med min axel. Helt okej sa jag då och berättade även att jag börjat käka Diclofenac ( typ som voltaren).
-Bra sa han då, har du fått ont i magen?
-EHH JAAAAAAAAA!!!

Han sa att de var pga på tabletterna. JÄVLA SKIT! =) haha här har jag gått och klagat på allt jag ätit och att jag måste ta tag i mig själv att köpa laktos piller. Men så är de värk tabletten som ligger bakom allt.

Jag har även lyckats få nackspärr, fattar inte hur, för det kom precis innan träningen började. Det är iallafall inte skötn alls. =)

Kommentarer

  • caroline säger:

    snygg bloggdesign för en roligare och personligare blogg? fixar en snygg för en billig slant. Hör av dig vid intresse !

    2010-06-23 | 19:20:06
    Bloggadress: http://fiveinches.blogg.se/mm

Kommentera inlägget här: