Skåningen

Träning, livet och resor.

ett besök hos..

Kategori: vardag

imorse var jag på besök hos min tandläkare i Lund. Både min tandläkare och sköterska tyckte att mina tänder nu blivit super fina. Jag behöver inte längre anvädna gummibanden som jag plågats med i lite mer än en månad. Skönt.
Idag började dom att spänna ihopa mellanrumen i överkäken där jag dragit ut tänder.
Jag har bara en jäkla envis tand i underkäken som inte riktigt vill räta ut sig, den har vi/dom jobbat med att få rak dom senaste 3 besöken. Så nu hoppas jag verkligen att den flyttar sig till sin rätta plats.
Min tandsköterska tog fram avgjutningen av min käke innan jag fick tandställning. Jag säger bara RENA KRIGET!! Helt sjukt var det att se, mins inte att de var så illa. Men kul att få se så man vekrligen inser så bra de är med tandställning. ME LIKE ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: