Skåningen

Träning, livet och resor.

uppe med tuppen.

Kategori: vardag

klockan ringde 07.30 idag, de är fan tidigt med tanke på att jag har semster. Men jag skulle vara på bilprovningen 08.20. De var debut för mig, aldrig varit på det förut. Men det gick bra, bilen klarade testet och jag körde nöjd därifrån. Var tvungen att köra inom Ica för att se hur det såg ut efter brnden, fy fan vad det luktade och de rök fortfarande lite. Säger än en gång JÄVLA IDIOTER som håller på i Eslöv.

Jag ska väl ta och trycka i mig lite frukost nu, sedan vi 10 tiden ska jag göra och plocka upp Johanna så ska vi dra oss till IKEA. Trevligt trevigt, får se om man hittar något kul där idag. Man vet aldrig.



haha finn ett fel, alla är handbolls spelare ;)

Kommentarer

  • Dajsan säger:

    jag lider psykiskt för att jag är en liten handbollspelare..haha..snyft snyft..

    Men tror jag är snabbast, för era långa ben tar ju lite extra långt tid på sig ..hehe ;)

    2010-08-08 | 20:21:51

Kommentera inlägget här: