Skåningen

Träning, livet och resor.

skynda skynda.

Kategori: vardag

wooops jag sitter fortfarande i samma kläder som jag sov i inatt, har varit så sjukt slö hela dagen.
Måste hoppas in i duschen snart och fräscha till mig, sedan måste jag packa lite saker inför helgen, de är dags för Åhus Beachhandboll. Åker ikväll och kommer nog hem på söndag.
Ska få sova i Jannikes familjs stuga så att jag slipper pendla fram och tillbaka. Vi ska spela i elit klassen och har en match imorgon runt kl 20 och sedan är resten av matcherna på lördag.

Det var nog 3 eller 4 år sedan jag lirade i Åhus sist, så det ska bli roligt att lira igen. Sen får vi helt enkelt se hur de går. =) Kommer bli jobbigt iaf.


Bilden är från årets Stadium Sports Camp där vi lirade lite på skoj med hockey gänget.
Så jag har iaf testat på att lira litegrann i år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: